jvbas

6.0
11.98 km

浏览次数: 6次 , 下载次数: 0次

邻近 El Prat de Llobregat, Catalunya (España)

Sortida: Totalment plana, la primera part després de sortir del pàrquing ens dirigim cap a la platja seguint el canal de la Banyola, des d'allà visitem les runes de l'antiga caserna dels carrabiners, i seguint fins al mirador de la casa del semàfor, tornem pel mateix camí fins al mirador de la Banyola i des d'allà ens dirigim a l'entrada dels Espais naturals del riu Llobregat.
Després de passar pel punt d'informació seguim el recorregut llarg, el número 2, que està perfectament marcat i ens durà a la torre de Cal lluquer i la torre de Cal Malet i al final seguint el riu Llobregat a la torre de la desembocadura, després passem per la pineda de Ca l'Arana, per anar a veure l'estany de Cal Tet i passem pels miradors de Cal Tet i Sabogal.
Acabem la visita als espais naturals del riu Llobregat per uns prats humits amb pastures per cavalls, sortint del recinte i ens dirigim al pàrquing que està situat al costat del mirador de l'aeroport on ens arribem per fer una petita visita.
Dificultat: És una ruta sense cap complicació ni tècnicament, tot per camins amples, ni físicament, és una ruta totalment plana, amb un quilometratge no molt important per això és una sortida fàcil.
停车处

Parking

Canal de la Bunyola

Pont sobre el canal

遺跡

Antiga caserna del carrabiners

照相

Camí al mirador del semàfor

Wildlife sighting

Mirador del semàfor

Mirador de la Bunyola

河流

Riu Llobregat

照相

Camins alternatius al costat del riu

Torre mirador Cal Malet

Itinerari alternatiu

观鸟点

Torre mirador de la desembocadura