时间  6小时 31分钟

9.5
19.07 km

浏览次数: 1577次 , 下载次数: 31次

邻近 Girona, Catalunya (España)

Deixem el nostre vehicle al costat del Pont de Pedret, travessem l'Onyar i passant per davant de Sant Nicolau i Sant Pere de Galligans arribem fins al convent de Sant Daniel. Per la dreta, anem a buscar el camí dels Àngels que utilitzem per pujar i bona part de la baixada, passant pel Pla de Segalassa, el banc de l'Olivet d'en Salgueda, la Casa de les Figues i el Surolí, assolint el cim dels Àngels que ens presenta una vista esplèndida com sempre.
Baixem igual fins passar per la Casa de les Figues i pugem en direcció al banc de l?olivet d'en Salgueda però quan som a la pista, anem pista avall fins un collet on trobem una bifurcació de pistes. Seguim la pista de la dreta que travessa un bosc ple de sureres magnífiques i que baixa ràpidament fins anar a situar-se al costat del Galligants, més o menys a tocar de les ruïnes de Can Gullana. Poc després arribem a la Font dels Lleons, passem per sota la variant i poc després de que passi a ser asfaltada, trobem a l'esquerra la Font d'en Fita. Poc després, tornem a ser a Sant Daniel i ja de tornada, passem al costat esquerra del riu pel pont de la Font del Bisbe. Seguim ara un bonic passeig que ens portarà fins la Plaça dels Jurats, travessem el Galligants i som davant de Sant Pere de Galligants i de Sant Nicolau. D'aquí a on hem deixat el nostre vehicle, 5 minuts.
Temps efectiu: 5h. 17'

SEGALASSA

• 的照片 rajivlily

rajivlily 2016-4-25

quin plaer poder compartir aquestes fotos !!!! https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/el-angels-font-dels-lleons-font-den-fita-i-font-del-bisbe-13066612/photo-8054301