下载

1,491 m
13.16 km

浏览次数: 37次 , 下载次数: 4次

邻近 Os de Civís, Catalunya (España)

Una excursió que ens permetrà disfrutar d'uns paisatges increibles a la frontera entre Catalunya i Andorra.
Sortim des d'Os de Civis, pujant pel carrer que trobem a la part de baix a mà dreta, i agafem el sender que ens condueix cap a la Collada Montaner. Es troba molt enfangat per les pluges i pel pas del bestiar. En molts trams creuem la pista, en altres pugem per la pròpia pista.
Arribats a dalt de la collada, prenem el camí de la dreta cap al Pic d'Enclar, que trobem gebrat. A mesura que pugem cada cop trepitgem més neu, però són tot just uns dits. A l'arribar a carena, tenim el pic d'Enclar a l'esquerra (marcat tot just per un munt de pedres), i després de la foto, prenem per la carena cap a la dreta fins al cim del Bony de la Pica, aquest si, marcat amb dues pilones.
La carena és força aèria i les vistes són espectaculars, però és força ampla i no suposa un risc real.
Podríem anar cap al Pic del Carroi, però ho deixem per una altra ocasió i desfem el camí de pujada.
兴趣点

Begin

Auto-generated

End

1条评论

• 的照片 Porto 48

Porto 48 2020年11月9日

Ruta preciosa..una vistas que encantan..