下载

1,902 m

路线类型

环路
  • 的照片 Des de Cortals d'Encamp, Alt del Griu, Llacs i Refugi d'Ensagents i Estany Moreno

路线点数

1,902 m
12.0 km

浏览次数: 35次 , 下载次数: 1次

邻近 Els Cortals, Encamp (Andorra)

Ruta molt bonica que comença a la carretera dels Cortals d'Encamp, en un punt assenyalat on es pot aparcar el cotxe.
Des d'aquí prenem pista cap a l'esquerra fins a desviar-nos cap a la dreta i pujar just per on s'accedeix a la via ferrata.
Just abans d'arribar-hi, ens desviem a l'esquerra i seguim pujant. Arribarem en un replà boscós que ens condueix per un camí força difús fins a un riuet. En aquest punt ens perdem i creuem massa aviat el riu, tot i que la ruta ens portava a baixar una mica més (suggereixo doncs baixar una mica pel riu i prendre el sender que en sortirà a la dreta).
Un cop en aquest sender es segueix pujant per bosc fins que el camí torna a pujar força i es perd en molts punts.
Tinc la sensació que és un camí caigut en desús i per això ja no hi ha marques i en molts trams es perd totalment, i hem de tirar de GPS i d'intuició.
En qualsevol cas anem pujant, pujant fins que el terreny es torna molt més pedregós i ja iniciem la llarga pujada final a l'Alt del Griu. No presenta gran dificultat tècnica de pujada, potser un pèl més al principi de la baixada, però sense res especialment remarcable.
Des de la baixada ja si que comencem a trobar marques grogues, que ens condueixen tot serpentejant fins als estanys d'Ensagents.
Des d'aquí, prenem camí entre els llacs en direcció al refugi d'Ensagents que, sorprenentment, està allunyat dels llacs i no és massa intuitiu de trobar.
Un cop al refugi, prenem un camí seguint el GPS i sense marcar, en direcció a un gran desconegut com és l'Estany Moreno. Val a dir que aquest tram és força dolent i que es pot fer molt més fàcilment, com de fet ja explicava el track que vam seguir, pel camí de tornada.
En qualsevol cas, fent una mica el cabra s'arriba a un estany espectacular, molt fotogènic i molt tranquil.
Des d'aquí ja si que agafem el camí que podríem haver agafat molt més tranquilament d'anada i tornada... però vaja, arribem de seguida al camí "principal" que segueix baixant de forma molt suau fins al punt d'inici.
兴趣点

Begin

Auto-generated

End

1条评论

• 的照片 Porto 48

Porto 48 2020年9月8日

Una ruta bonita, brutal con pasajes muy bonitas..