时间  3小时 30分钟

6.3
12.68 km

浏览次数: 63次 , 下载次数: 4次

邻近 L'Ampolla, Catalunya (España)

(In the web click on the flag above to have the translation in your Language)

(Baix Ebre) Ruta 1324 el 26/03/2021; 13 km; +7 -7; 3,5 hores. Excursió organitzada amb el següent itinerari: L’Ampolla, Platja l’Arenal, Bassa de les Olles, Lo Goleró, Illa de Mar. Tipus de sortida: circular; Dificultat: fàcil. IBP: 31.

FA ANYS: L’any 1286 sortia del Port Fangós la flota catalana en l’expedició a Tunis.

Començo a L’Ampolla. Hi he arribat per la carretera de Camarles (TV-3401) i aparco just a l’inici del passeig de la Platja de l’Arenal. El dia, també fosc, no promet gaire. Però paciència.

Camino vora mar en direcció sud i 10’ després arribo a l’equipament situat a la llacuna més petita del delta de l'Ebre on podem trobar informació interessant sobre tots els aspectes de l'entorn natural, però ara quan hi arribo està encara tancat. Aquí segueixo a la dreta els senyals grocs que fan la volta a la Bassa de les Olles. El Delta de l'Ebre amb una superfície de 320 km2 constitueix un dels hàbitats aquàtics més importants del Mediterrani... ...

Go to the web www.eoliumtrek.cat