4.7
18.63 km

浏览次数: 1679次 , 下载次数: 1次

邻近 Čortanovci (Serbia)

Datum: subota 27. jun 2015.
Naziv ture: Čortanovci stanica - most kod Beške - "Na kraj sveta" - manastir Kovilj
Trasa: žel. stanica Čortanovci - Donja Tidija - Kosturnice - Madackov breg - Kalakača, vikend naselje kod Beške - most na Dunavu kod Beške - Arkanj - Kraj sveta - Beli breg - manastir Kovilj - Tikvara
Putanja: nije kružna
Pređeno: 18,6 kilometara
“Peške do Beške” ili “Čortanovci - Beška - Kraj sveta - Kovilj”

U stvari ništa od toga nismo videli. Vozom smo stigli na kraj Čortanovaca i dalje produžili prugom. Tu smo još možda videli zadnjih nekoliko kuća u selu, ali od Beške nismo videli ni toliko, jer je vikend naselje udaljeno nekoliko kilometara od mesta. Kafane “Na kraj sveta” nema jer je objekat porušen - čak su mu i temelji povađeni (tako izgleda). A prevoz do Novog Sada smo ukačili kod manastira Kovilj - koji je takođe na kraju sela - pre prvih kuća.

Ovu turu smo već pešačili prošle godine, ali smo je sada uz manje modifikacije poboljšali i ponovili. S obzirom da ni ovoga puta nismo obišli izvor kvalitetne vode kod mosta i još neke lokacije, jasno je da ćemo ovde još svraćati...