Moving time  3小时 一分钟

6.2
12.39 km

浏览次数: 620次 , 下载次数: 26次

邻近 Horta, Catalunya (España)

INICI:
Al costat del Velòdrom d´Horta hi ha molts aparcaments gratuïts, per a deixar el cotxe.

RECORREGUT:
Una vegada en marxa, deixem a la dreta de l´Agora, i seguim pel carrer de Mura, i desprès pel carrer Matadepera. Una vegada entrem al carrer del Veïnat de Cal Notari, girem a dreta i desprès a l´esquerra.
Veiem indicacions al Mirador de Montbau, i desprès la Font del Gos, i un camp de futbol.
Nova bifurcació novament anant a la dreta. I poc desprès nova bifurcació, en que anem a la dreta.
Seguim pel carrer Torrent de Cal Notari, i anant pujant suaument, ens apareix en un petit lloc entre pins amb la Font de la Marquesa.
Ara anem a la dreta en pujada no massa forta. Anem enlairant fins veure la carretera d´Horta a Cerdanyola BV 1415, Km 8, on hi han algunes cases al costat, i el restaurant Casa Juaco, creuem les cases, i girem a l´esquerra, per un camí ample, el GR92
I al poc ens desviem cap a la dreta. Direcció a Can Cerdà. Estem anant pel Torrent de l´Infern Petit (i la Serra d´en Fotja).
Poc més endavant baixem a la dreta a la Font dels Caçadors, (o de Can Güell), tornem ara pujant al camí més ample.
Més endavant anem pel Torrent de l´Infern Gran.
Anem passant algunes edificacions, fins arribar a Can Cerdà (o Sardà), on hi ha un restaurant amb uns corrals amb diferents tipus d´animals i aus.També hi ha una Esglesia de Ntra. Senyora de Lourdes.
Molt poc desprès una reixa oberta(camí prohibit possa en el rètol. Ens passem de lloc per girar, al final a la dreta el retrobem, un sender en baixada(abans d´arribar a una pista (de tennis?). Anem per aquest sender que representa el Torrent de Valldaura, i més endavant passarem a prop de les runes del Palau Reial de Valldaura, i de la Font del Ferro, i la Serra de Can Gatell.
Bifurcació 15: Finalment ens trobem a la carretera asfaltada 1413. Que seguim uns centenars de metres. Finalment un trencall a la dreta, on girem i ens enfilem, per un camí ample, deixem una bifurcació a la dreta(a Can Gener i Sant Medir), seguim el camí ample.
Aviat ens trobem en un espai ample, girem a l´esquerra. Seguint la carena. Hem passat el Turó del Maltall de Magarola, seguim pel carrer Serpentina, i un bon tros del Passeig de les Aigües. Desprès una mica del GR6.
Desprès d´uns centenars de metres, agafem la bifurcació que senyala direcció Parc del Laberint i Llars Mundet, seguim el carrer d´Altea. I desprès mes endavant el camí es un sender en baixada, una mica dificultós, pedregós. A prop era la desviació al Castell del Fortí. Al final surt a parar al carrer Germans Desvalls, i el CEJ Can Llupià, i el camp de futbol. Finalment passem pel Laberint, i al punt de sortida
AC MC IP EO

Bifurcació 4 dreta

Font de la Marquesa

照相

Km 8 Carretera asfaltada. Bifurcació 5.

Ens dirigim al camí de terra entre cases

Bifurcació 6 dreta

Font can Cerdà

Esglesia Can Cerda

通过

Reixa oberta d´una finca (rètol de prohibit)

Bifurcació 13 esquerra

Pujada anant tornant

Grup

Bifurcació 14 dreta

Bifurcació 15 Carretera asfaltada

Trencant a dreta

路口

Bifurcació 16 No girar a Can Gener i Can Borrell.

Seguir el camí ample

Bifurcacions 17. Turo.

Lloc molt ample dalt del turó, amb bifurcacions i senyals

Bifurcacions 17. Foto

Bifurcació 18, esquerra del tot

Bifurcació 19 dreta

Bifurcació 20 A Laberint d´Horta dreta

3则评论

• 的照片 Manel_49

Manel_49 2018-6-13

我已使用过这条航迹  View more

Excel·lent descripció. Només insistir que després de can Cerda costa una mica trobar el camí: està molt tapat de bardisses. Surt al voltant d'abans de creuar una porta de ferro que té la pinta d'estar sempre oberta, direcció a la riera. Un cop trobat el camí, la continuació és ben fressada. A mi em va agradar molt aquesta sortida perquè passa per llocs molt poc coneguts. Recomanable. Salut i Cames!

• 的照片 EMILI ORSO

EMILI ORSO 2018-6-13

I tant¡. En aquest lloc que dius, no hi era cap senyal de sender. Va costar trobar-lo. Tota l´excursió era interesant

Hem seguit la ruta gracies en Manel, la ruta molt ben detallada de Chatame1, però hem fet algunes variants (per força)cap el final, on el company Chatame1 ha anat cap al Turó de Valldaura i la Torre de Comunicacions. Nosaltres hem fet més volta pel Passeig de les Aigües.
    De fet ha encertat amb el pas dels gossos en el sender prop de Can Cerdà, i altres descripcions.
    La diferència es que nosaltres hem fet com 1400 metres més(sobretot pel Passeig de les Aigües).
    Moltes gràcies a Manel(per fer de guia), Toni (per buscar la ruta), i el company Chatame1 per la ruta feta anteriorment que ens ha servit de molt