2.5
4.9
9.83 km

浏览次数: 323次 , 下载次数: 4次

邻近 Cabrils, Catalunya (España)

El Castell de Burriac i una mica mes, circular.
Punt de sortida, l’aparcament de Cabrils.
Pugem per l’antic camí d’Argentona, continuem una estona per ‘urbanització La Llobatera, fins la pista de terra, que ens porta a la creu dels tres termes, seguim per la mateixa pista, que passa per sobre de la font Picant, i ens porta al coll de Burriac, i des d’allà a la dreta, ens puja per una pista costeruda i curta fins l’entrada del Castell de Burriac i el poblat Ibèric.
El dia d’avui, tenia una bona visibilitat, per tat unes excel•lents vistes sobre la costa del Maresme, amb els seus conreus, fins a Barcelona, el Montseny i demes muntanyes, Un cop vist i esmorzat, tornem enrere fins el Coll de Burriac, per seguir per uns senders, ben traçats, obacs, de fàcil caminar, que passant per la Plana del Passarell, ens fan la volta al Turo de les Cireres.
A la cruïlla amb el cami que porta a la Mutua Metal•lúrgica, (no hi arribem), prenem el camí de baixada, per retornar per l’altre besant fins l’urbanització de la Llobatera i tornar a recuperar els cotxes.
El Castell de Burriac , es un castell medieval habilitat per a la visita, situat dalt d'un turó a 400 metres sobre el nivell del mar. Té sota seu un antic poblat ibèric Es tracta d'un recinte murat de planta irregular que s'adapta al terreny escarpat.
La part jussana presenta un bastió, al costat de la porta principal, i un recorregut de muralla que clou un pati interior, destinat a estances de servei, bestiar i magatzem al nord, i un altre al sud. La part sobirana, o de residència, dominada per la torre de l'homenatge, de planta circular, on és també la cisterna d'època romana reutilitzada, i la zona de sales nobles en la part central i de llevant, amb la capella de sant Vicenç, flanquejada per la gran sala d'armes gòtica al costat sud i una altra sala al nord En general l'aspecte actual correspon al castell del segle XV. Només queden alguns testimonis de les construccions dels segles X-XI de la capella de Sant Vicenç queden restes de les voltes del temple.

• 的照片 Jenricbcn

Jenricbcn 2018-4-12

我已使用过这条航迹  验证  View more

Ruta molt recomanable, sha de vigilar alguna cruilla de corriols, i a mes, amb alguna rampa forta