Coordinates 2098

3.0
6.0
11.93 km

near l'Herand, Catalunya (España)

La ruta comença a la sortida del poble de Campdevànol, just a la Colónia Pernau, on hi ha l'aparcament.

Iniciem la pujada per pista, cap el Pas del Cargol, per arribar ai indret de Corones, on hi trobem la caseta de l'antena i les restes de la Masia de Corones.

Continuem amunt, per pista i prats, amb alguna drecera, fins arribar al punt àlgic de la ruta, El Serrat dels LLamps (1.515m.)

Molt bona perspectiva de tota la contrada i més enllá, ès un lloc estratègic.

Desfem un tram de camí fins la cruilla, per endinsar-nos, de baixada, en una frondossa Fageda.

Arribem al Collet de Saltor, baixem fins les Masies de Sant Juliá, i ja agafem un caminet costa avall, vora un rierol , en principi per un bosc de Faigs, fins arribar al pas del Grau, baixem fent ziga zaga, fins assolir el Collet dels Graus.

Continuem per la carena fins el Coll dels Tres Termes, per baixar cap la pista que mena fins el costat d'una antigua explotació Cimentera.

Deixem la Pista per girar a l'esquerra, i remuntem un camí que ens duu a l'Ermita de Sant Grau.

D'aquí, ja baixem en picat per un caminet marcat, travessem uns prats al costat del Mas Molinou, i som ja a l'Ermita de Sant Martí d'Armáncies, i d'aquí fns el Punt de Sortida.
风险

峰顶

ANTENA

• Josep Verdaguer 2019-5-13

Una ruta com feia anys que no feia de bonica!