航迹点数 507

5.8
11.59 km

浏览次数: 635次 , 下载次数: 4次

邻近 Ca’l Rubió, Catalunya (España)

Caminada amb sortida i arribada a Sant Pere ad Vincula, passant per la masia quasi enrunada de Samuntà, el turó dels Pins de Samuntà, coll de la font de Maiol, la masia de Can Grau de la Muntanya, Can Barceló, el turó de la Creu de Can Barceló, les Cunulleres per arribar novament a Sant Pere ad Vincula.

Can Barceló

Can Grau de la Muntanya

隘口

Coll de Font de Maiol

观景点

Creu de Can Barceló

L’historia d’aquesta creu ens l’han explicada de la següent manera: durant la guerra del Carlins, en aquest lloc varen ser afusellats tres homes. En memòria seva es va plantar una creu i s’hi va fer un túmul de pedres, a partir de llavors tots els caminants que passaven per aquest lloc, feien la senyal de la creu i llançaven tres pedres resant un parenostre per les seves ànimes. La tradició diu que si el caminant diposita una pedra al peu de la Creu, això li donarà sort al llarg del seu recorregut. http://losfolloneros.blogspot.com.es/2011/01/caminada-popular-per-pair-els-torrons.html