航迹点数 1090

5.4
10.75 km

浏览次数: 1037次 , 下载次数: 70次

邻近 Calafat, Catalunya (España)

Com cada any per aquestes dates toca sortida a caminar amb la colla.
Enguany hem fet el tram de costa entre Calafat i l'Ametlla de Mar.
Val a dir que no presenta cap dificultat més enllà del fet que en ser un recorregut farcit de cales comporta un continu pujar i baixar per bé que de poques alçades.
El camí esquiva de manera prou contundent les zones urbanitzades i passa sempre arran de mar exceptuant el punt en què cal remuntar el port de la urbanització Sant Jordi.
Qui no conegui la zona quedarà sorprès per la vintena de cales que anem trobant, algunes de ben notables.
I qui apreciï la natura celebrarà que, si més no en aquesta època, moltes cales acumulen una bona quantitat de posidònia que el mar hi ha portat. Ens fa suposar que la praderia submarina de posidònia encara es manté...

Cala Bufador

• 的照片 canigó03

canigó03 2017-12-11

我已使用过这条航迹  验证  View more

La ruta segueix sempre vora mar. Molt maca.