Moving time  4小时 32分钟

8.5
16.96 km

浏览次数: 43次 , 下载次数: 2次

邻近 Bektaş, Çanakkale (Türkiye)

Troya Kültür Rotası Bektaş - Koruoba (Kuruoba) - Assos Kazı Evi (Behram) etabı / Troy Culture Route Bektas - Koruoba (Kuruoba) - Assos Archaeological Dig House (Behram) track

Rotanın bu bölümü açık meralardan, sırtlardan geçer. Bazen kayalıkların arasından, bazen de meralarından ortasından ve çoğunlukla Ege Denizi manzarasıyla devam eder. Yakın zamana kadar mültecilerin umuda yolculuk yaptıkları koylardan geçerken, bu trajedinin izlerine rastlanabilir. Rota Assos Kazı Evi'nin önünde son bulur.

Building of interest

Antik su kuyuları ve Roma yolu / Ancient water (draw) wells and Roman road

涌泉

Çeşme / Fountain

İçilebilir su kaynağı. Çeşme sağdaki telefon direğinin dibindedir. / Potable water supply. The tap is at the telephone pole's foot on the right.

Bektaş köyü manzarası / View of Bektas village

Building of interest

Taş ağıl / Dry stone sheep barn

涌泉

Çeşme / Fountain

İçilebilir su kaynağı / Potable water supply

Engelli sapak / Detour with obstacle

Buradan sola dönün. Devam etmek için çalıları kaldırmalı ya da etrafından dolanmalısınız. / Turn left here. You must remove briars or go around in order to move forward.
路口

Buradan sağa dönün. Devam etmek için dikenli telin üzerinden atlamalısınız. / Turn right here. You must cross over the barbed wire in order to move forward.

Engel / Obstacle

Buradan düz devam edin. İlerlemek için çalıları kaldırmalısınız. / Go straight ahead here. You must remove briars in order to move forward.

Sapak / Detour

Korubaşı kavşağı. Sol yukarı giden toprak yol Korubaşı'na gider. Sağ aşağı inen toprak yol ise Assos'a gider. / Korubasi junction. The dirt road leading up to the left goes to Korubasi. The dirt road descending down right goes to Assos.

Sapak ve Antik yol / Detour and Ancient road

Buradan sağa dönün. Bu noktadan itibaren bir süreliğine antik yolda yürüyeceksiniz. / Turn right here. From this point on, for a while, you will walk on the ancient road.

通过

Kapı (engel) / Gate (obstacle)

Devam etmek için kapıdan geçmeniz gerekir. / You must go through the gate in order to move forward.

Behram manzarası / View of Behram

Midilli adası ve Müsellim geçidi (boğazı) manzarası / View of Lesbos (Lesvos) island and Mytilini strait

Müsellim geçidi (boğazı) manzarası / View of Mytilini strait

Buradan sağa dönün. / Turn right here
观景点

İsimsiz kumsal manzarası / Unnamed beach view

Müsellim geçidi (boğazı) manzarası / View of Mytilini strait

Ahşap kulübe / Wooden hut

观景点

Assos antik liman ve Athena Tapınağı manzarası / View of Assos ancient harbour and Ruins of the Temple of Athena