Moving time  4小时 24分钟

9.4
18.87 km

浏览次数: 32次 , 下载次数: 4次

邻近 Batet de la Serra, Catalunya (España)

Font de les Tries.
Deixant la font a la nostre esquena, pugem per un petit corriol, una mica abandonat fins que arribem al Xalet de les Tries. Passem el coll i entrem al Pla de Sant Cosme, visitem la Font dels Capellans i ens dirigim a l'altre costat del Pla, pugem i al collet podem veure el cràter del que havia sigut el Volcà de l'Estany. t seguit al Coll Sesrovires.
, trobem les ruïnes de la casa de Gramoners. Continuem pujant i arribem al Coll de Palomeres des d'on seguim fins el Puig Sacreu on hi trobem la bonica ermita de Sants Abdó i Senén (Sant Nin i Sant Non), amb unes magnífiques vistes sobre la vall de Santa Pau, la Serra de Finestres i Rocacorba. Cap a l'altre costat, el Canigó.
fins al Clot del Forn, entre el Puig de Godomar i el Volcà del Puig de Pujalós, on tindrem molt bones vistes de la casa de Godomar i darrera seu, del Canigó.
Seguint la pista deixem el Volcà de Pujalós a la dreta i sortim a la carretera asfaltada que puja del Pla de Maçandell. Anem a la dreta fins al mig del Pla de Godomar.
Quan som al costat del Pedró de Sant Ignaci, seguim rectes i passades unes cases, trenquem a l'esquerra per anar a sortir a La Trinitat i la Font de la Trinitat Baixem fins la portarà a passar per la Font Faja i fins el Volcà de Bisaroques, on cal veure les restes d'una torre de guaita. Des de la torre, surt un corriol que ens fa baixar ràpidament i ens condueix a la petita carretera asfaltada. Una mica més avall, un petit corriol a la dreta ens porta fins la Font de la Salut.i anem a la Font de les Tries

Font de tries

Pal indicatiu Direcció Olot

Dreta

照相

Sant Abdó i Sant Senén (Sant Nin i Sant Nan)

照相

Recta amunt després de baixar

Recta

Dreta

Clot del forn

Vista del volcà. Croscat

St Ignasi de Loiola

Trinitat

照相

Creuar carretera i cap font de faja

Font de la Trinitat

Dreta. Avall

Pasa el rec

Font de la salut

Dreta direcció font de les tries