Moving time  one hour 19 minutes

2.0
3.9
7.88 km

near Arzl im Pitztal, Tyrol (Austria)

Leuke wandelroute. In begin loop je door arzl im pitztal en steek je de weg over en dan kun je in de bocht dat zie je vanzelf wel het bos inlopen daar is een pad omhoog en omlaag je moet dan omlaag gaan. En deze pad kun je helemaal volgen door het bos. Je moet niet het grindpad van de boeren volgen maar gewoon het bospad als je die volgt steek je later weer de weg over. En kom je uiteindelijk onder de hangbrug uit. Het is langs het water wel allemaal wat smalletjes maar het is te doen. Wij hebben het met de honden gelopen en er waren 2 kleine stalen bruggetjes langs de rotsen we moesten de honden even optillen. Zijn van die stalen roosters de hangbrug is van hout. Verder kon je met de hond overal langs dus als je hond geen last heeft van die stalen roosters kun je hem prima lopen. Uiteindelijk lag er bij ons precies onder de hangbrug een mini brug over water deze moet je niet oversteken maar juist rechtdoor door de berggrot heen lopen.. later kom je dan uit bij het spoor hier loop je dan even langs heen wel op het fietspad dit is een klein stukje dan kun je weer rechts het bos in dit stuk stijg je dan ook meteen omhoog. En kom je uit in het dorpje en vanaf het dorpje bij de hangbrug en een eettentje zit erbij. En dan loop je weer naar de auto. Je kan hem dus ook andersom lopen.

Heb de route op matig gezet er is een klim maar het is niet een mega klim. Valt echt nog wel mee. En de km zijn dan ook niet mega veel. Leuk om even te zien. We hebben ook mensen met kinderen gezien op de route. Kinderwagens is niet mogelijk op de route alleen bij de hangbrug en dorpjes uiteraard wel.