Moving time  2小时 28分钟

3.6
7.26 km

浏览次数: 1次 , 下载次数: 0次

邻近 Mura, Catalunya (España)

És la primera vegada que haig de tirar enrere.
Es veu perfectament on he hagut de desistir de continuar.
No hi ha cap problema, no es difícil, ni tant sols s'ha de grimpar un mica. Únicament no és apte per persones que com jo pateixen de vertigen.
És ha dir que considero que no es fàcil, donat que algun tipus de persones poden patir. I el vertigen és perillós. Per tant crec que la clasificació del grau de dificultat no és correcte possar "fàcil" O com a mìnim comentar-ho a la descripció.
Fàcil, penso que no és una consideració de la persona que ha fet les ruta. Fàcil deu voler dir que ningú tindrà cap problema. "No el que escriu".
Insisteixo, aquesta ruta no és difícil, amb una zona on la forta pendent transversal al camí, sense arbrat, pot ocasionar situació de vertigen a qui pateixi aquesta alteració.
Les vistes sensacionals. Els camins bons i clars. Un paisatge preciós.

Bones vistes

per la situació deu ser la Mola. Pero no estic segur. I a la dreta el cavall bernat o "Carai Bernat"!!
路口

Fi de la pujada i cruïlla. Millor a la dreta

Aquí es pot decidir si anem per la dreta. El camí que he pres continuant no l'he pogut continuar a partir d'un punt

Montserrat i boira

Bones vistes quasi tota l'estona.

El camí es veu a la dreta

A la dreta de la foto es el camí per on passarem

Formes curioses

terreny sedimentari amb poca consistencia. la erosió ha format figures, columnes, coves i formes molt capricioses.

Vistes

continuen les vistes i la boire

Formació de la muntanya

La part que resisteix en peu i al peu, el material erosionat formant pendent
涌泉

Font de la pola

Quin lloc tant estrany!!
洞穴

Balma de la Pola

La balma es una penetració per desgast del material mes tou formant coves o aquestes entrades a la roca

Camins amb dificultat minima

Una mica complicat pero sense problemes excessius

Vista

curiós aquestes franjes horitzontals de argila entre grans masses de roca sedimentaria
风险

Mínima dificultat

sense protecció. Considero millor no passar si està mullat

Amunt

Aqui he parat i tornat enrrera, no es dificil, pero tinc vertigen

Val, d'aquí no he passat, per culpa del meu vertigen. crec que aquest pas ja no es per dir que la ruta a l'hospital de sang es fàcil. Mes aviat moderada i per a mi difícil. He tirat endarrere i he intentat anar a l'hospital per un altre camí. Sense exit.
洞穴

峰顶

Montcau?

路口

He anat a la dreta però.....

Fa una fortíssima baixada. Si es continua recte pot arribar a connectar amb un camí que va a l'hospital de sang

Va a trobar el GR 5 un altre possibilitat

aquest GR 5 `pot connectar am el camí que va a l'hospital de sang. Peiró sembla que també hi han trams sense protecció d'arbre s i amb forta pendent transversal a la direcció del camí