1.8
3.7
7.3 km

浏览次数: 635次 , 下载次数: 1次

邻近 Bell-lloc d'Urgell, Catalunya (España)

Antigament el nostre poble tenia dos molins de farina, un era dins el poble i l'altre donava nom a la Torre del molinet.

El molí sembla ser que tenia dos pedres, una per moldre blat i l'altra per pinso pels animals.

L'Itinerari surt del parc municipal i creuant la carretera N-II davant mateix de l'església, enfila el camí de "pelagalls" per passar per rere la malteria "moravia, que antigament fou una fabrica de lli, i puja al Tossal (Restaurant Casa Pont) i creuant la N-II i la via del tren arriba ràpidament a la Torre del Molinet.

Des de la Torre del molinet només ens cal seguir les indicacions grogues que segueixen els i les pelegrines que segueixen el camí de Sant Jaume. Abans d'arribar al poble, i just davant d'un trencall que ens queda a la dreta.... hi havia antigament el "Clot del Catxo", un clot on antigament i confluïen diverses aigües i els i les joves del poble hi anaven a banyar-se. El clot del catxo esta marcat a la memòria dels Bell-lloquins i Bell-lloquines, ja que en ell hi morí un jove del poble ofegat. Creuem la carretera de Bellvís i ja nomes ens falta arribar al Parc municipal.

Sortida i arribada: Parc Municipal
Temps: 1:30 - 2:00 hores a peu
Modalitat: a peu o corrent
Distància: 7,3 km
Desnivell: inexistent
Info: http://dom.cat/1hem

encreuamnet N-II

Cal anar amb compte amb la poca visibilitat que hi ha l'hora de creuar la transitada N-II

Lo molinet

Torre "lo molinet" o del Molinet

3则评论

• Aida palau roca 2017-6-9

我已使用过这条航迹  View more

fàcil. una hora caminant o mitja amb bici, tranquil.lament.

• 的照片 folguereta

folguereta 2018-2-4

我已使用过这条航迹  View more

Aquesta ruta la vam realitzar amb una caminada popular amb prop de 60 persones que va organitzar l'Ajuntament de Bell-lloc d'Urgell.

És una ruta fàcil i curta!!