时间  6小时 4分钟

1,066 m
92.23 km

浏览次数: 598次 , 下载次数: 26次

邻近 Manlleu, Catalunya (España)

Ruta de gravel pensada per conèixer una mica aquesta zona amb aquest apassionant mitjà de transport, ja que porto temps buscant i veig que no hi ha publicades rutes de Gravel per la zona de la Plana de Vic, Collsacabra, Guilleries, Lluçanès i Vall del Ges.

Aquesta primera ruta la he improvisat resseguint camins i pistes molt conegudes per la gent de la zona, em sap greu no haver-la " encorriolat" més. Per futures rutes que pugi, intentaré esforçar-me més!

De totes formes, la ruta recorre uns paratges fantàstics, representatius de la nostra zona, com son la falda del Puigsacalm (Prat de la Vola), els cingles de Cabrera, Cantonigros, Tavertet, els cingles de l'Avenc, Rupit, Sant Joan de Fàbregues, i la vall de Sau, entre altres.

La sortida i arribada son a l'arborètum de Manlleu. Alguns ho coneixereu perque cada any s'hi fa la cursa del campionat d'Espanya de Ciclocròs.

La he valorat com a molt difícil, per un tema de longitud i desnivell. Tècnicament no te massa res, tot i que segons la bici de gravel que portem, en algún lloc una mica trencat ens tremolaran les dents.

També es pot fer en BTT. En aquest cas, tècnicament es dificultat nula, la duresa tant o més.

La parada ideal surt a Cantoni, jo vaig esmorzar a Can Puntí, teca de qualitat al seu preu just. Carregueu aigua a Rupit, ja que en tota la Vall de Sau no es passa per cap punt d'aigua.

Res més, espero que algú la provi i em comenti que li ha semblat. Critiques constructives seran molt benvingudes!

Salut!!

Santuari_de_Puig-Agut

8则评论

jordimmolist 2019-8-19

Per cert, el temps de 6 hores es incloent parades (excepte la de l'esmorzar. La vaig fer el 18 d'agost, que vam arribar a 42 graus en alguns moments del recorregut. Crec que si descontem parades i la feu en un dia amb menys calor, es pot fer força més de pressa

• Marc Monzó 2019-9-7

Hola Jordi,
    Avui he fet aquesta ruta. La he gaudit molt.
    La part de Sau ja la coneixia una mica, pero no havia estat gaire per Collsacabra. M'ha encantat!
    Els trams de gravel per la zona de Collsacabra maquissims.
    Moltes gràcies per compartirla.
    Salut

Marc

jordimmolist 2019-9-10

Hola Marc, encantat de que t'hagi agradat.
    Això m'anima a publicar-ne més!
    Salut!!

• 的照片 Xevi Sadurní

Xevi Sadurní 2019-10-26

Bona ruta. M'ha agradat

jordimmolist 2019-10-28

Me n'alegro molt Xevi!
    Sobretot venint d'un crack com tu. Et recordo dels inicis del 2.000 corrent la copa catalana d'esqui de muntanya amb en Joan Cardona. Per mi sou uns referents!

• 的照片 Uriiiiii

Uriiiiii 2019-12-16

Gracies per penjar una ruta gravel. Si el temps acompanya pujare a fer-la aquest dissabte. Prenc nota de on esmorzar 😆

jordimmolist 2019-12-16

Que vagi molt be! Ja ens explicaras!!

• 的照片 Tàndem Team

Tàndem Team 2020-2-24

Moltes gràcies per la ruta. Nosaltres l'hem aprofitat per fer dos dies en tàndem amb alforges. Ens val molt bé les rutes de gravel per circular amb el tàndem. Ens ha agradat molt. Paisatges espectaculars.