raru

2.8
5.69 km

浏览次数: 3909次 , 下载次数: 153次

邻近 Aneto, Aragón (España)

Breu ressenya:
Sortida el dissabte 21/08/10 de Besurta, passant pels Aigualluts i bivac per sobre Ibón de Barrancs fins a l’últim punt on podíem trobar aigua (3h 30min aprox).
El diumenge 22/08/10 en aixequem a les 6:00 per esmorzar i arribar al coll de Salenques (1h30).
Comencem la cresta a les 8:30. Fins al primer ressalt es va fent grimpadetes. La cosa es posa seria en el primer ressalt de Salenques amb algun llarg de IV (algun pas de IV+) i hi ha alguns pitons. Tornem a combinar encordada amb algun llarg fins al Margalida. Llavors sense moltes complicacions s’arriba al Tempestats. Continuar per l’aresta fins a la bretxa del Tempestats combinant grimpades-flanquejos-algun llarg de IV fins l’”Espalda de l’Aneto”. Un cop aquí s’arriba sense dificultats a l’Aneto (unes 11h).

Baixada per la glacera (grampons imprescindibles!) i nosaltres varem fer bivac al Portillón (3 hores). Per l’endemà baixar tranquil•lament fins a la Besurta.

MATERIAL: friends mitjans, tascons, cintes llargues i algunes bagues.
Burrauds: Barni, Gabi, Laura i Marc

1r bivac

Zona molt rocallosa. En aquest punt hi ha algun bivac més o menys còmode on es pot trobar aigua.