Moving time  3 hours 35 minutes

3.7
7.5
14.95 km

near Arinsal, La Massana (Andorra)

Cim de Comapedrosa, Andorra
Pujada al Cim més alt d'Andorra amb els seus 2942m sortida desde Arinsal comencem uns metres per una costaruda pista per ja un cop entres en corriol, tot molt ben marcat amb els punts Grocs en tot moment la pujada és intensa i constant tant sols quan arribem a l'alçada del Refugi on tenim un bon pla, La Pleta del Comapedrosa es l'únic lloc on descansar
Encarem ja la part més pedregosos, nosaltres un cop a l'Estany Negre hem tirat a la dreta per una zona ja més enrocada i vertical en què en alguns moments et tenies que ajudà amb les mans però en cap moment difícil.

Fem Cim en un dia espectacular.

Davallem la muntanya per un altre camí, força ben marcat per on fem més via fins arribar un altre cop al Estany Negre on ens retrobem amb els camí que hem pujat abans.

Doncs ja tenim el Cim més alt d'Andorra. Molt Bonic de fer i remarcar el desnivell desde Arinsal

SALUT i REPÚBLICA

• Photo of hiperdune

hiperdune 2018-8-16

Una ruta molt bonica.

• Photo of Joana ap

Joana ap 2018-8-24

Hola! Hi ha congestes de neu, encara? Em consta que a finals de juliol sí. Gràcies!!!

• Photo of Jordi Bielsa

Jordi Bielsa 2018-8-24

No res, en travesses un parell però sense perill en pla.

• Photo of Joana ap

Joana ap 2018-8-26

Confirmo que només vam trobar una congesta de neu que fins i tot et pots estalviar ;) Gràcies!!!