-23 m
270.98 km

浏览次数: 1109次 , 下载次数: 3次

邻近 Figueres, Catalunya (España)

ETAPA 01 - DE FIGURES A ARLES-SUR-TECH PER MAÇANET DE CABRENYS

67km 1073m de desnivell positiu

Sortim de Figueres, on s'hi pot arribar comodoment amb tren (tant els Regionals com els MD permeten el transport de bicicletes).
Aquesta etapa transcorre per carreteres molt tranquil·les de l'interior de l'Alt Empordà i creua a França per Coustoges.
Dormim a Arles-Sur-Tech a un agradable B&B on els seu propietaris búlgars ens dónen un bon sopar i una conversar molt agradable.

ETAPA 02 - D'ARLES-SUR-TECH A FIGUERES PER LA VAJOL

77km 876m de desnivell positiu

Sortim d'Arles i anem fins a Ceret per la carretera. És bastant transitada però veiem que a partir d'Amèlie-les-Bains, les senyals de la ruta Pirinexus ens ofereixen alternatives (en el track no hi són totes reflectides però val la pena estudiar-les).
A partir de Maureillas prenem una carretera preciosa i totalment tranquila que s'enfila cap a Catalunya i cap a La Vajol. Aquesta carretera es perd dins d'una urbanització però passant en compte si es va en bici de carretera, o sense problemes, si es va amb BTT s'arriba a la frontera on trobem la carretera catalana que ens permet una agradable baixada contemplant l'Empordà.
Dinem a Capmany i fem nit a Figueres, aprofitant per visitar la ciutat.

ETAPA 03 - DE FIGUERES A SANT ANTONI DE CALONGE

观景点

Gi-660 - Carretera molt bonica per bicis

风险

Inici de tram sense asfaltar