时间  一小时 49分钟

0.9
1.71 km

浏览次数: 24次 , 下载次数: 1次

邻近 Sundlauenen, Canton de Berne (Switzerland)

Sant Beatus era un monjo missioner de Britània que va ser enviat juntament amb un company anomenat Justus a predicar la fe per terres de l'actual Suïssa, concretament a Interlaken. En arribar a la població de Sundlauneen, a la vora del llac Wendell (actualment Thun), els vilatans els van explicar la situació difícil en què vivien per les correries del drac que rondava pels voltants d'aquest llac. Apiadant-se d'ells es van dirigir a la cova on habitava el drac i ho van fer estimbar gràcies a efectuar davant ell el signe de la creu i a determinades jaculatòries que imprecaren.
La cova va ser ocupada per ells i va passar a ser el centre de la seva missió per aquelles terres. Les aventures d'aquests monjos van ser recollides per Daniel Agrícola, un monjo franciscà de Basilea.
Venint de Thun i passant per Oberhofen i Merligen, tot resseguint el llac Thun, arribem a la cova de Sant Beatus (a les rodalies d'Interlaken), amb un esquifit aparcament a ran de carretera (gratis). Per accedir a la cova hem de superar un gran desnivell per un caminet protegit amb baranes i que va zigzaguejant, amb ponts que ens ajuden a passar sobre els salts d’aigua que forment el rierol que surt de la cova, sobre el rierol una magnífica edificació on es troba el restaurant i l’entrada a la cova i sobre l’edifici, una paret de pedra de considerable alçada i girant el cap, podem admirar el llac Thun en quasi tot el seu esplendor...l’escenari és majestuós!!
Un cop a dalt hem de passar per la guingueta de pagament (18 CHF) i tot segut entrar a visitar la cova.
Aquesta s'introdueixen profundament a l'interior de l'imponent massís del Niederhorn. Camins de fàcil accés i il·luminats amb electricitat permeten que s’endinsen fins a 1 km a les profunditats, enmig del xiuxiueig de cascades subterrànies. Dins de les coves de Sant Beatus ja s'han explorat més de 14 km de túnels. Descobrim una terra tancada en el temps; túnels, petites coves i enormes sales, estalactites i estalagmites formades per la pròpia naturalesa. Dins de les coves, la temperatura es manté constant, entre 8 i 10 ° C. recomano portar roba d'abric.
Salut i bones caminades!!
停车处

Carretera de Merligen a Interlaken, aparcament, començament i final de ruta

camí de pujada a la cova

瀑布

vistes dels ponts, salts d'aigua i restaurant

湖泊

vistes del Llac Thunersee

el particular edifici del restaurant i annexos