eclipse

1.3
2.5 km

浏览次数: 370次 , 下载次数: 8次

邻近 Vidreres, Catalunya (España)

Ruta senzilla per passejar per pistes forestals i ens arribem fins al Castell de Sant Iscle i després als pantans d'en Llobet.
Recomano fer-la a la tardor ja que hi ha una gran zona amb roures, alzines, suros i pins.

El Castell de Sant Iscle és un castell de Vidreres, a la Selva. Avui dia el castell està abandonat, i a part de netejar la vegetació no s'hi ha fet cap actuació de consolidació o excavació amb tota regla. S'hi arriba continuant el camí que porta a la Torre d'en Llobet i als pantans.
停车处

Aparcament

废墟

Castell Sant Iscle (Vidreres)

Aquest castell va pertànyer als vescomtes de Cabrera i la primera notícia que se'n té és del 1194 com a conseqüència d'un pacte entre el vescomte Ponç III de Cabrera i el rei Alfons I el Cast. Ran d'aquest pacte es redactà un document on s'esmenta el «castrum Sancti Aciscli». El 1241 Guerau V de Cabrera el lliurà en feu a l'Orde del Temple però retornà als Cabrera.
路口

Creuem Riu

路口

Cruilla

湖泊

Pantà de Baix

Pantà de Baix És un conjunt de tres pantans que es troben a 500 m de la Torre d’en Llobet. Aquests pantans foren construïts per la família Llobet a la riera del mateix nom per regar els camps.
湖泊

Pantà de Dalt

2则评论

• Els Esgarriats 2017-4-29

Hola! Hi ha lloc per aparcar 3 o 4 cotxes? Merciii

• 的照片 eclipse

eclipse 2017-4-30

Hola! No hi ha una zona de parking però es pot buscar diferents racons en el camí on aparcar el cotxe i que no molesti.