下载

累积高度

1 m

技术难度

简单

海拔下降

1 m

最高海拔

7 m

Trailrank

37

最低海拔

1 m

路线类型

环路

移动时间

一小时 48分钟

时间

一小时 55分钟

路线点数

1790

上传日期

2020年3月5日

记录日期

三月 2020
成为第一个鼓掌的人
分享
-
-
7 m
1 m
10.16 km

浏览次数: 84次 , 下载次数: 0次

邻近 Carrollton, Louisiana (United States)

CATALA.- Vull seguir coneixent llocs de Nova Orleans i la caminada d'avui la dedicaré a visitar altre cop el parc Audubon, però arribant fins al seu extrem Est on hi ha l'annex Butterfly riverwiev park.
Abans un poc d'història del Audubon, ubicat on antigament hi va haver gran plantació i avui dia la major zona verda de la part alta de New Orleans que acull camps esportius, instal·lacions per fer picnics, parcs infantils, un camp de golf, una pista per córrer i anar en bicicleta, i exuberants llacunes que alberguen fauna nativa.
El recorregut el començo des de la zona oest del "Mississipi river trail" o sender que voreja bona part del tram urbà del riu i que transcorre per damunt del mur de contenció construït per evitar inundacions en cas de crescudes o avingudes importants d'aigua, com és el cas d'aquests dies. Ha plogut molt per estats com Missouri, Tennessee o Arkansas. El riu baixa amb força i el nivell es pot veure, com a mínim un metre o dos per sobre de lo que era habitual en dies anteriors.
El sender acaba on comença l'annex del Audobon, el Butterfly riverwiev park, un lloc tranquil, un espai verd que és perfecte per a una excursió en família o per descansar i relaxar-se en solitari. A mi em permet aconseguir unes vistes del gran riu que no havia aconseguit fins ara. Gairebé el puc tocar amb la mà,mentre, amunt i avall, segueix el trànsit continuo de vaixells que transporten les més diverses matèries.
Després de gaudir de la seva pau, emprenc el camí de retorn a casa i ho faig des de l'extrem Est de l'àrea visitada avui. Vull conèixer una de les atraccions més singulars del Audubon, el seu Arbre de la Vida, el Tree of Life. És un gran roure americà que se suposa va ser plantat cap al 1740, essent per tant gairebé tan antic com la mateixa ciutat de Nova Orleans.
Després de contemplar l'impressionat tronc i les llargues branques que arriben fins a terra com braços que et volguessin atrapar, creuo en diagonal l'extensa àrea del parc, més de 350 jornals, fins arribar a l'avinguda Saint Charles, una de les vies que, juntament amb el Mississipí, encerclent l'Audubon.
Havent caminat unes illes de cases, decideixo abandonar l'avinguda i tornar al punt de partida fent ziga- zaga. M'endinso per altres carrers secundaris per contemplar algunes de les moltes acolorides i singulars "shotgun houses" o cases de l'escopeta, l'estil de casa més popular, al sud dels Estats Units des de la fi de la guerra civil nord-americana. Són de fusta, estan elevades del terra uns 60 cm. i aproximadament fan 3,5 m d'ample, amb habitacions disposades una darrere de l'altra i portes a cada extrem de la casa. El popular nom que reben sembla que és perquè, si es tira un tret des de la porta de davant, pot sortir per la de darrere sense travessar cap paret.

CASTELLÁ.-Quiero seguir conociendo lugares de Nueva Orleans y la caminata de hoy la dedicaré a visitar de nuevo el parque Audubon, pero llegando hasta su extremo Este donde hay el anexo Butterfly riverwiev park.
Antes un poco de historia del Audubon, ubicado donde antiguamente hubo gran plantación y hoy en día la mayor zona verde de la parte alta de New Orleans que acoge campos deportivos, instalaciones para hacer picnics, parques infantiles, un campo de golf , una pista para correr y andar en bicicleta, y exuberantes lagunas que albergan fauna nativa.
El recorrido lo empiezo desde la zona oeste del "Mississipi river trail" o sendero que bordea buena parte del tramo urbano del río y que transcurre por encima del muro de contención construido para evitar inundaciones en caso de crecidas o avenidas importantes de agua, como es el caso de estos días. Ha llovido mucho por estados como Missouri, Tennessee o Arkansas. El río baja con fuerza y ​​el nivel se puede ver, por lo menos un metro o dos por encima de lo que era habitual en días anteriores.
El sendero termina donde empieza el anexo del Audobon, el Butterfly riverwiev park, un lugar tranquilo, un espacio verde que es perfecto para una excursión en familia o para descansar y relajarse en solitario. A mí me permite conseguir unas vistas del gran río que no había conseguido hasta ahora. Casi puedo tocar con la mano, mientras, arriba y abajo, sigue el tráfico continuo de barcos que transportan las más diversas materias.
Después de disfrutar de su paz, emprendo el camino de regreso a casa y lo hago desde el extremo Este del área visitada hoy. Quiero conocer una de las atracciones más singulares del Audubon, su Árbol de la Vida, el Tree of Life. Es un gran roble americano que se supone fue plantado hacia el 1740, siendo por tanto casi tan antiguo como la misma ciudad de Nueva Orleans.
Tras contemplar el impresionante tronco y las largas ramas que llegan hasta el suelo como brazos que te quisieran atrapar, cruzo en diagonal la extensa área del parque, más de 350 jornales, hasta llegar a la avenida Saint Charles, una de las vías que, junto con el Misisipi, rodeando la Audubon.
Habiendo caminado unas manzanas, decido abandonar la avenida y volver al punto de partida haciendo zigzag. Me adentro por otras calles secundarias para contemplar algunas de las muchas coloridas y singulares "shotgun houses" o casas de la escopeta, el estilo de casa más popular, en el sur de Estados Unidos desde el fin de la guerra civil norte- americana. Son de madera, están elevadas del suelo unos 60 cm. y aproximadamente hacen 3,5 m de ancho, con habitaciones dispuestas una detrás de la otra y puertas en cada extremo de la casa.El popular nombre que reciben parece que es porque, si se efectua un disparo desde la puerta de delante, puede salir por la de atrás sin atravesar ninguna pared.
照片

Talús de contenció al Mississipí per on discorre el cami de passeig

照片

Foto

照片

El riu a tocar des de Butterfly riverwiev park.

照片

Foto

照片

Foto

照片

Foto

照片

Vaixells al riu des del Butterfly riverwiev park.

照片

Tree of life

照片

Foto

照片

Foto

照片

Fonts als llacs del Audubon

评论

    您可以这条路线